انعم ذوالفقار فائیور پر سب سے زیادہ کمانے والی پہلی پاکستانی خاتون فری لانسر

ایبٹ آباد: دنیا کے سب سے بڑے فری لانسنگ پلیٹ فارم فائیور میں پاکستان کی پہلی خاتون انعم ذوالفقار نے حال ہی میں سب سے زیادہ کمانے کا ایوارڈ حاصل کرکے ملک کا نام فخر سے بلند کر دیا ہے۔

پاکستان کی سرزمین نے اپنے اپنے شعبوں میں بے شمار ٹیلنٹس کو جنم دیا، جو ملک کی ترقی میں اپنا کردار ادا کر رہے ہیں، ایبٹ آباد سے تعلق رکھنے والی انعم ذولفقار نے عالمی بینک کی جانب سے دنیا کے سب سے بڑے فری لانسنگ پلیٹ فارم فائیور میں پاکستان کی پہلی خاتون ٹاپ ریٹڈ فری لانسر ہونے کا اعزاز حاصل کرکے پاکستان کا نام فخر سے بلند کر دیا۔

کونیکٹڈ پاکستان کے منیجنگ ڈائریکٹر سید فیضان علی نے اس شعبہ کی ترقی میں انعم ذوالفقار کا بھرپور ساتھ دیا اور اپنی مہارت اور صلاحیتوں کا لوہا منوا کر ثابت کر دیا کہ پاکستانی بھی دنیا میں کسی سے کم نہیں۔

انعم ذوالفقار اور سید فیضان علی نے ثابت کر دیا کہ حکومتی تعاون نہ ہونے کے باوجود بھی پاکستان کی ترقی میں انفرادی طور پر بھی کام کیا جاسکتا ہے اور پاکستان ہی سے ان کا نام اور پہچان ہے۔

پاکستانی خاتون انعم ایبٹ آباد میں پیدا ہوئیں اور کراچی سے تعلیم حاصل کرنے کے بعد اسلام آباد منتقل ہوگئیں جہاں اُنھوں نے فاطمہ جناح یونیورسٹی سے سافٹ وئیر انجنئیر کی ڈگری حاصل کی ،تعلیم حاصل کرنے کے بعد وہ واپس ایبٹ آباد چلی گئی اور جہاں اُس نے جا کر فری لانسنگ شروع کی اور جلد فائیر پر سب سے کمانے والی بن گئی۔

فائیور انتظامیہ کی جانب سے انعم کو پاکستان میں سب سے زیادہ کمانے والی قرار دیا گیا۔

خیال رہے کہ فائیور دنیا کا سب بڑا فری لانسگ کا پلیٹ فارم ہے، جہاں لوگ اپنی مہارت کے ساتھ کام کرتے ہیں۔

قالب وردپرس

Loading...