کراچی میں کل سے سردی کا آغازہوگا

اسلام آباد: آئندہ ہفتے ہونے والی ممکنہ بارشوں سے پنجاب بھر میں پھیلی اسموگ ختم ہونے کا امکان ہے جبکہ بلوچستان اورسندھ میں آج اور کل بارش متوقع ہے...

اسلام آباد: آئندہ ہفتے ہونے والی ممکنہ بارشوں سے پنجاب بھر میں پھیلی اسموگ ختم ہونے کا امکان ہے جبکہ بلوچستان اورسندھ میں آج اور کل بارش متوقع ہے جس کے بعد شہرِ قائد میں موسمِ سرما کی پہلی ٹھنڈی لہر شروع ہوجائے گی۔

تفصیلات کے مطابق آج رات اور پیر کےروز بلوچستان میں کہیں کہیں جبکہ سندھ میں چند مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے ‘ جس کے اثرات کراچی پر بھی مرتب ہوں گے اور سردی کا آغاز ہوجائے گا۔

دوسری جانب پیر سے بدھ کے دوران خیبرپختونخوا، فاٹا ، اسلام آباد، بالائی پنجاب(راولپنڈی، سرگودھا، گوجرانوالہ ، لاہور، فیصل آباد، ساہیوال ڈویژن)، کشمیر، گلگت بلتستان میں کہیں کہیں گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برفباری جبکہ جنوبی پنجاب(ملتان، ڈی جی خان، بہاولپور ڈویژن) میں چند مقامات پر بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے ماہرین کے مطابق شہری علاقوں میں چھائی ہوئی اسموگ اگلے ہفتے بارش اور درجہ حرارت میں کمی کے باعث بتدریج ختم ہو جائے گی ۔

آئندہ 48گھنٹوں کا موسم


کوئٹہ سمیت بلوچستان ، خیبرپختونخوا، فاٹا، اسلام آباد، بالائی پنجاب (راولپنڈی، لاہور، گوجرنوالہ، فیصل آباد، ساہیوال ڈویژن) کشمیر اور گلگت بلتستان میں کہیں کہیں جبکہ ڈی جی خان، ملتان، بہاولپور، کراچی ، لاڑکانہ ڈویژن میں چند مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برفباری کا امکان۔ جبکہ پنجاب کے میدانی علاقوں میں شدید دھند/اسموگ رات اور صبح کے وقت پڑنے کا امکان ہے۔

کوئٹہ سمیت بلوچستان ، خیبرپختونخوا، فاٹا، اسلام آباد، بالائی پنجاب (راولپنڈی، لاہور، گوجرنوالہ، فیصل آباد، ساہیوال ڈویژن) کشمیر اور گلگت بلتستان میں کہیں کہیں جبکہ ڈی جی خان، ملتان، بہاولپور، کراچی ، لاڑکانہ ڈویژن میں چند مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برفباری کا امکان۔

گزشتہ 24 گھنٹوں کا موسم


گزشتہ 24 گھنٹوں میں ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم خشک ر ہا۔ جبکہ پنجاب کے میدانی علاقے شدید دھند تاہم سکھر، ڈی آئی خان اور پشاور ڈویژن دھند کی لپیٹ میں رہے۔آج ریکارڈ کیےگئےسرد ترین مقامات کے درجہ حرارت: سکردو میں منفی 03، گلگت،کالام، استور 00 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

آج ریکارڈکیے گئے کم سےکم اور گزشتہ روز زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت(سینٹی گریڈ)، صبح کے وقت ہوا میں نمی کا تناسب اور اگلے 24 گھنٹوں کا موسم۔۔۔

Loading...
Categories
ماحولیات

RELATED BY