آپ کو لوگوں میں ناپسندیدہ بنانے والی عادات

آپ اپنی روزمرہ زندگی میں بعض ایسے افراد سے ملتے ہوں گے جنہیں دیکھتے ہی آپ خودبخود ان کی طرف کھنچے چلے جاتے ہیں۔ ضروری نہیں کہ یہ لوگ...

آپ اپنی روزمرہ زندگی میں بعض ایسے افراد سے ملتے ہوں گے جنہیں دیکھتے ہی آپ خودبخود ان کی طرف کھنچے چلے جاتے ہیں۔ ضروری نہیں کہ یہ لوگ خوش لباس یا خوبصورت ہوں، مگر ان کی شخصیت میں کچھ ایسی بات ہوتی ہے کہ آپ ان کی صحبت میں بیٹھنا پسند کرتے ہیں۔

اسی طرح بعض افراد سے لوگ بہت خار کھاتے ہیں اور ان سے ملنا بالکل پسند نہیں کرتے۔ کچھ افراد کے چہرے کے تاثرات ہی ایسے ہوتے ہیں کہ دیکھنے والے پہلی دفعہ میں ہی ان کے بارے میں منفی تاثر قائم کرلیتے ہیں۔

ماہرین نے تحقیق کے بعد ایسی ہی کچھ چیزوں کی نشاندہی کی ہے جو کسی شخص کو پر کشش یا ناپسندیدہ بناتی ہیں۔

ان کا کہنا ہے کہ چہرے کے تاثرات شخصیت کا تاثر قائم کرنے میں سب سے اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ آئیے دیکھیں کہیں آپ میں وہ چیزیں تو نہیں پائی جاتیں جو آپ کو لوگوں کے درمیان ناپسندیدہ بنا سکتی ہیں۔


ماہرین کے مطابق وہ افراد جو ہر وقت ذہنی تناؤ کا شکار رہتے ہیں اور ان کے چہرے سے بھی اس کا اظہار ہوتا ہے، لوگ ان سے دور رہنا پسند کرتے ہیں۔


جو افراد بددیانتی سے کام لیتے ہوئے بڑھا چڑھا کر خود کو پیش کرتے ہیں، وہ عموماً اپنے دوستوں کی تعداد میں کمی کر لیتے ہیں۔


ماہرین کا کہنا ہے کہ نیند کی کمی ہمارے چہرے کے خدوخال پر اثرا انداز ہوتی ہے اور ہمیں کم پرکشش بناتی ہے۔


ایک بات یاد رکھنے کی ضرورت ہے کہ ہمارے اندرونی جذبات کا اظہار ہمارے چہرے سے بھی ہوتا ہے۔ ہمارے دل میں موجود اچھے اور برے خیالات کا عکس ہمارے چہروں پر پڑتا ہے۔

اگر ہم اندر سے خود غرض ہوں گے تو لازماً ہمارا چہرہ اس کی عکاسی کرے گا اور لوگ ہم سے دور بھاگیں گے۔


یہ بات کئی بار تحقیق سے ثابت کی جاچکی ہے کہ اکڑ کر بیٹھنا، ہاتھ باندھے رکھنا غرور کی علامت ہے۔ لوگ ایسے افراد کی طرف زیادہ متوجہ ہوتے ہیں جو آرام دہ حالت میں بیٹھتے ہیں اور گفتگو کے دوران ہاتھوں کو حرکت دیتے ہیں۔


سست افراد کو کوئی پسند نہیں کرتا۔ سستی سے بولنا یا حرکت کرنا ظاہر کرتا ہے کہ آپ بورنگ ہیں اور کسی سرگرمی میں دلچسپی نہیں لیں گے۔


مسکرانا ویسے تو خوش اخلاقی کی علامت ہے لیکن اگر آپ بلا وجہ، کسی کو دیکھ کر مسکرا رہے ہیں اور مستقل مسکرا رہے ہیں تو یہ حرکت آپ کو ناپسندیدہ افراد کی فہرست میں شامل کرسکتی ہے۔


ماہرین کے مطابق خواتین ایسے مردوں سے بات کرنا ہرگز پسند نہیں کرتیں جو مغرور دکھائی دیں یا گفتگو کے دوران غرور کا اظہار کریں۔


حس مزاح کے ذریعہ لوگوں کو اپنا گرویدہ کرنے کی تاریخ بہت پرانی ہے۔ لوگ ایسے افراد کی صحبت میں بیٹھنا پسند کرتے ہیں جو دلچسپ باتیں کرتے ہوں اور لوگوں کو ہنساتے ہوں۔

Loading...
Categories
لائف-اسٹائل

RELATED BY