یوگنڈا، اقوام متحدہ کی امن فوج کیمپ پر حملہ، 14 جاں بحق، 53 فوجی زخمی

برازویلا : افریقی ملک کانگو میں دہشت گردوں کی فائرنگ میں اقوام متحدہ کی امن فوج کے 14 اہلکار جاں بحق ہو گئے ہیں. تفصیلات کے مطابق افسوناک واقعہ...
Uganda
U.S. Soldiers assigned to Delta Company, 1st Battalion, 186th Infantry Regiment, 41st Infantry Brigade Combat Team, head out for a mission aboard Caiman mine-resistant, ambush-protected vehicles and an M1117 Guardian armored security vehicle, background, at Camp Adder, Iraq, Oct. 31, 2009. (U.S. Army photo by Spc. Anita VanderMolen/Released)

برازویلا : افریقی ملک کانگو میں دہشت گردوں کی فائرنگ میں اقوام متحدہ کی امن فوج کے 14 اہلکار جاں بحق ہو گئے ہیں.

تفصیلات کے مطابق افسوناک واقعہ اُس وقت پیش آیا جب نامعلوم مسلح افراد نے چاروں سے گھیر کر اقوام متحدہ کے فوجی کیمپ کو نشانہ بنایا، حملہ اتنا اچانک تھا کہ فوجیوں کو سنبھلنے کا موقع ہی نہیں ملا. غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق دہشت گردوں نے مشرقی کانگو کے شمالی کیوو میں واقع فوجی مرکز پر منظم حملہ کیا جس کے لیے انہوں نے کافی دنوں سے تیاری کر رکھی تھی. غیر ملکی خبررساں ایجنسی نے مقامی انتظامیہ کے حوالے سے بتایا ہے کہ حملے میں 14 فوجی اہلکار جاں بحق ہوئے ہیں جن کا اقوام متحدہ کی امن فوج سے تھا جب کہ اسی مشن سے تعلق رکھنے والے 53 فوجی اہلکار زخمی ہو ئے ہیں. کونگو کے وزارت صحت نے کہا ہے کہ فائرنگ کے نتیجے میں جاں بحق و زخمی ہونے فوجی اہلکاروں کو مرکزی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جہاں زخمیوں کو طبی امداد دی جا رہی ہے. یوگنڈا انتظامیہ کا کہنا ہے کہ تاحال ہلاک و زخمی ہونے والے اقوام متحدہ کی امن فوج کے اہلکاروں کی شناخت نہیں ہو سکی ہے جس کے لیے اقوام متحدہ کی امن فوج کے افسران سے مسلسل رابطہ ہے.

یوگنڈا کے ترجمان کا کہنا ہے کہ پہلی ترجیح زخمیوں کو طبی امداد مہیا کرنا ہے جب کہ دہشت گردی کے واقعے کی تحقیقات کے لیے کمیٹی تشکیل دے دی ہے تاہم ابھی تک کسی شدت تنظیم نے حملے کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے.

Loading...
Categories
دہشت گردی

RELATED BY