نائجیریا، دوخود کش دھماکے، 15 افراد جاں بحق، حملہ آور نوجوان لڑکیاں تھیں

نائجیریا : شمال مشرقی علاقے میں 2 خود کش بم دھماکوں میں کم از کم 15 افراد ہلاک ہو گئے ہیں، زخمیوں کی تعداد کا تاحال تعین نہیں کیا...
world news

نائجیریا : شمال مشرقی علاقے میں 2 خود کش بم دھماکوں میں کم از کم 15 افراد ہلاک ہو گئے ہیں، زخمیوں کی تعداد کا تاحال تعین نہیں کیا جا سکا ہے حملہ آور دو کم عمر لڑکیاں تھیں.

تفصیلات کے مطابق خود کش دھماکے ایک مصروف مارکیٹ میں کیے گئے جہاں لوگوں کی بڑی تعداد خرید و فروخت میں مشغول تھی جب کہ قریب ہی ایک این جی او کے مرکز میں امدادی سامان تقسیم کیا جا رہا تھا. غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق خود کش حملے بیو نامی علاقے میں کیے گئے جہاں ایک غیر سرکاری تنظیم کے تحت ضرورت مندوں میں امدادی سامان تقسیم کیا جا رہا تھا اور لوگوں کی کثیر تعداد وہاں موجود تھی جس کے باعث ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے.

سیکیورٹی حکام کا کہنا تھا کہ یہ خود کش حملہ تھا جس میں دو لڑکیوں کو استعمال کیا گیا تھا گو کہ تاحال کسی انتہا پسند تنظیم نے اس واقعے کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے لیکن دھماکے کی نوعیت اور طریقہ واردات سے لگتا ہے کہ اس کے پیچھے شدت پسند جماعت بوکو حرام ہے. خیال رہے دہشت گردی اور انتہا پسندی سے نبرد آزما نائجیریا کو دہشت گردی کا سامنا رہا ہے جب کی شدت پسند بوکو حرام، داعش اور طالبان بہ یک وقت نایجیریا میں کارروائیوں میں مشغول ہیں تاہم حکومت کئی علاقوں کو کلیئر کروالیا ہے.

Loading...
Categories
دہشت گردی

RELATED BY