”ساری بچیاں میری ہیں اور۔۔۔“ پاکستانی اداکارہ اُشنا شاہ نے ہمایوں سعید کیساتھ سکینڈل سے متعلق ایسی بات کہہ دی کہ سب ہکا بکا رہ گئے

0

پاکستانی اداکارہ اُشنا شاہ نے معروف اداکار ہماریوں سعید کیساتھ اپنے سکینڈل سے متعلق وضاحت کر دی ہے اور ساتھ ہی یہ بھی بتا دیا ہے کہ ہمایوں سعید اپنے سکینڈلز پر پریشان نہیں ہوتے بلکہ لطف اٹھاتے ہیں اور خوش ہوتے ہیں کہ ”ساری بچیاں میری ہیں۔“فصیلات کے مطابق نجی ٹی وی کے پروگرام میں میزبان نے اُشنا شاہ سے سوال کیا کہ ” ایک ایسا سکینڈل ہے جس پر ہم بڑے کنفیوز رہتے ہیں،۔

کچھ دن پہلے آپ کی تصاویر ہمایوں سعید کے ساتھ لگی ہوئی تھیں، آپ نے اب تک اپنے سکینڈل کے بارے میں وضاحت کیوں نہیں کی؟اُشنا شاہ نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ ” اصول کی بات ہے، سمجھ نہیں آئی میں ان کیساتھ کیوں بیٹھی ہوئی تھی، ایک تو ہمایوں سعید کیساتھ بہت ساریوں کے سکینڈل ہوتے ہیں.

اور وہ بیچارے بچتے نہیں، اور میرے خیال سے وہ بھی سکینڈلز کا لطف اٹھاتے ہیں، اور بہت خوش ہوتے ہیں کہ ”ساری بچیاں میری ہیں۔“انہوں نے کہا کہ ”یہ بہت ہی گندا اور برا سکینڈل تھا جو کسی بہت ہی افسردہ انسان نے فیس بک پر اپ لوڈ کیا اور میں جانتی ہوں کہ کس نے کیا، اس کے باعث میری اور ہمایوں سعید کی فیملی کے درمیان جھگڑا ہوا جو بعد میں حل ہو گیا ۔

لیکن یہ ایسا نہیں تھا جیسے پیش کیا گیا۔ میں نے اس لئے وضاحت نہیں کی کہ اگر ایسا کرتی تو وہ سکینڈل بنانے والا جیت جاتا، میں اگر اس سکینڈل کی وضاحت کرتی تو وہ کل ایک نیا سکینڈل شروع کرتے اور پھر اس کی وضاحت کرتی اور پھر ایک نیا سکینڈل آتا اور میں اس کی وضاحت میں لگ جاتی۔“