صحرا سے 90 ہزار سال قدیم انسانی انگلی دریافت

0

لندن: سعودی عرب اور افریقی علاقے سے ملحقہ صحرا سے 90 ہزار سال پرانی قدیم انسانی انگلی کی ہڈی دریافت ہوئی جس کے بارے میں ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ بنی نوع انسان کی سب سے پرانی انگلی کی ہڈی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ماہرین آثار قدیمہ کی ٹیم نے پروفیسر مائیکل پیٹراگیلا کی سربراہی میں سعودی عرب اور افریقی علاقے میں واقع ریگستان سے تاریخ کی سب سے قدیم انسانی ہڈی دریافت کی جس کے بارے میں ماہرین کا خیال ہے کہ یہ درمیانی انگلی کی ہڈی ہے۔

آثار قدیمہ کے ماہر کا کہنا ہے کہ اس دریافت کو انسانی تاریخ کے لیے ایک حقیقی خواب بھی قرار دیا جاسکتا ہے کیونکہ اس سے قبل ماہرین کا ماننا تھا کہ انسانی ہجرت کا سلسلہ 30 ہزار قبل شروع ہوا۔

پروفیسر مائیکل کا کہنا تھا کہ مختلف علاقوں میں جب ہماری ٹیمیں کام کرتی ہیں تو کھدائی کے دوران جانوروں کی قدیم ہڈیاں یا ڈھانچے برآمد ہوتے ہیں تاہم ٹیم کی اُس وقت خوشی کی انتہاء نہیں رہی جب یہ ہڈی دریافت ہوئی کیونکہ اس سے انسانی نقل مکانی کے بارے میں اہم معلومات حاصل ہوسکتی ہیں۔

آکسفورڈ یونیورسٹی کے پروفیسر ڈاکٹر ہو گروکٹ کا کہنا تھا کہ ہم شروع سے یہ سمجھتے ہیں کہ انسانی تاریخ کے حوالے سے بہت ساری چیزیں ابھی تک سامنے نہیں آئیں جن پر ہماری ٹیمیں کام کررہی ہیں۔

ماہرین ابھی تک اس نتیجے پر نہیں پہنچ سکے کہ یہ کس عمر کے شخص کی ہڈی ہے، اس ضمن میں آثار قدیمہ کی ٹیم انسانی تاریخ پر باقاعدہ مطالعہ کرے گی جس کے بعد کسی نتیجے پر پہنچا جاسکتا ہے۔

سعودی صحرا سے برآمد ہونے والی ہڈی کی لمبائی32.25 ملی میٹر ہے، آثار قدیمہ کے ماہرین نے اسے قبضے میں لے کر محفوظ مقام پر منتقل کردیا، پروفیسر مائیکل کا کہنا ہے کہ یہ بات وثوق کے ساتھ کہی جاسکتی ہے کہ یہ ہڈی 60 ہزار سال قدیم ہے کیونکہ اس کے ثبوت بھی سامنے آچکے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ اس ہڈی پر ہونے والے مطالعے کو نصاب کا حصہ بنایا جائے گا تاکہ طالب علم انسانی نقل مکانی کی تاریخ کے بارے میں اچھی طرح سے آگاہی حاصل کرسکیں۔